Tapahtumat 2022

Alustava toimintasuunnitelma 2022

Kokoonnumme edelleen kuukauden toinen keskiviikko klo 13 alkaen.  Kokouspaikkamme on ravintola Rosmarinin kabinetti (Osuuspankin kerhohuone), osoite Pentinpolku 1. Tarjoilusta vastaa Rosmariinin Sirpa Huoponen. Ennen kokousta nautimme keittolounaan klo 12 alkaen ja kahvit, jonka hinnaksi on sovittu 10 €. Kokouksen yhteydessä on myös Ilmi Hotisen toimeenpanemat tavara-arvonnat yhdistyksen toiminnan tukemiseksi. Siihen voi osallistua sekä arvottavia tuotteita lahjoittamalla että ostamalla arpoja.                         Kuukausitapaamiset:
ke 14.09.  Heikki Koljonen kertoo Mäntyharjun syntyhistoriasta.             ke 12.10.  Mika Paasosen aiheena vapaaehtoinen maanpuolustus.
ke  09.11. Syyskokous ja Markku Häkkasen ajankohtaiskatsaus.
ke  14.12. Olemme jouluaikaan valmistautumassa.                                    Syksyllä yhteiset liikunta ryhmät jatkuvat  Kisalassa tiistaisin klo.        9-9.45.

15.10. teatteriretki Kouvolaan klo 13.00 esitykseen Myrskyluodon Maija.   Lippu,  väliaikatarjoilu ja kyyti 62€., maksetaan Mäntyharjun Senioriopettajien tilille FI79 5271 2140 0341 55  21.9. mennessä. Lähtö 15.10. klo 11.00 Minimanilta. Tiedustelut ja ilmoittaumiset Marjalle puh 040-7728811 tai msadikogli@gmail.com

7.-8.10. Etelä-Savon piirin kulttuurimatka Helsinkiin kohteena Kaupunginteatterin esitys Kultalampi (yöpyminen hotelli Presidentissä). Tarkemmat tiedot retkestä ja muusta ohjelmasta Etelä-Savon piirin sivulta. ilmoittautuminen viimeistään 26.8., retken hinta 250€. Sitovat ilmoittautumiset ja tiedustelut Sakarille puh 050-5605263 tai sakari.vanttinen@gmail.com

Ennakkotietoa:

12.7.2022 tutustumisretki Tuustaipaleen luontohotelliin alkaen kello 12:00. Lisätietoa kesäkuun lopulla Pitäjänuutisissa, nettisivuilla ja facebookissa.

9.3.2022 Kuukausitapaaminen ja sääntömääräinen kevätkokous kello 13:00.

19.3.2022 Mäntyharjun Eläkeliiton kanssa on sovittu osallistumisesta teatteriretkeen Mikkeliin 19.3. Näytelmä on komedia Perinnönjakajat. Retken hinta on 45 € sisältäen lipun, väliaikatarjoilun ja matkan. Lähtö Minimanilta klo 11.45. Ilmoittautumiset Marjalle puh 040 772 8811 24.2. mennessä.

13.4.2022 Kuukausitapaaminen kello 13:00. Veikon koneesta Mika Paasonen kertoo viilennys-, lämmityslaitteista sekä ilmanlaadun parantamisesta.

11.5.2022 Kuukausitapaaminen retkenä nokipannukahveille, paikka avoin.

Piirin kesäjuhla Mäntyharjulla heinä-elokuun vaihteessa.

Menneet tapahtumat vuonna 2022:

PERUTTU koronatilanteen vuoksi ! 12.1.2022 Kuukausitapaaminen kello 13:00 Rosmariinin kabinetissa, ruokailu kello 12:15. Katsotaan senioriliiton 50-vuotisjuhlasta video ja keskustellaan tulevasta toiminnasta.

PERUTTU koronatilanteen vuoksi ! 9.2.2022 Kuukausitapaaminen kello 13:00. Heikki Koljonen kertoo Mäntyharjun kunnan syntyhistoriasta.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TOIVOMUSTEN MUKAAN TEEMME RETKIÄ SEKÄ KONSERTTI- JA TEATTERIMATKOJA.

OSALLISTUTAAN AKTIIVISESTI JA TUODAAN MUKANAMME UUSIA JÄSENIÄ!